Uw browser is oud. Hij heeft bekende veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden weergeven van deze of andere websites. Lees meer over hoe uw browser te upgraden
Toggle menu

nl

Abonnement verlengen

  • Het verlengen van je jaarabonnement kan zowel aan de kassa als online (e-voucher omruilen aan de kassa ter activatie). Voor het verlengen van een abonnement betaal je het goedkoopste tarief! Dit als dank voor het blijvend vertrouwen. Je kan het vervallen jaarabonnement verlengen tot één jaar na de vervaldatum.
  •  
  • Elke abonnee moet aanwezig zijn om het abonnement te verlengen. De kinderen moeten aanwezig zijn, zodat ze opnieuw gemeten kunnen worden (met schoenen). Gelieve u aan de kassa aan te melden met uw identiteitskaart.
  •  
  • Je kan een abonnement gerust verlengen voor het vervalt. De nieuwe einddatum is altijd 12 maanden na de oude einddatum. Indien je abonnement bv vervalt op 1 juni 2017, en je verlengt het op 5 mei 2017, wordt de nieuwe einddatum 1 juni 2018.
  •  
  • De (eventuele) verlenging van een kinderabonnement (85 cm - 1m) kan enkel vanaf de vervaldatum. Dit omdat er dan opnieuw wordt gemeten of het kind kleiner of groter is dan 1 meter. Opgelet: er wordt gemeten met de schoenen aan! Als het kind nog altijd kleiner is dan 1 meter, wordt de kaart verlengd voor een jaar. Indien het kind bij de verlenging groter blijkt te zijn dan 1 meter, wordt dit een +1m abonnement. Het abonnement van uw kind (85 cm - 1m) blijft geldig tot aan de vervaldatum, zelfs als uw kind groter wordt dan 1m tijdens de looptijd van zijn/haar abonnement.
  •  
  • Een abonnement wordt geldig op de dag dat het wordt aangemaakt aan de kassa’s. Bij de verlenging wordt er ter plaatse een nieuwe foto genomen en worden je gegevens op eventuele wijzigingen gecontroleerd (adres, e-mailadres, …). Indien je gegevens tijdens de looptijd van je jaarabonnement wijzigen, kan dit altijd per mail (info@plopsa.be) worden doorgegeven.