Vragen en antwoorden over jouw reservatie, ticket of abonnement

Naar aanleiding van de verstrengde maatregelen ter bestrijding van het coronavirus, is het park momenteel gesloten tot en met 15 januari 2021. Heb je al een reservatie, voorverkoopticket of abonnement? Ontdek dan hieronder de antwoorden op jouw vragen.

Ik heb een reservatie voor een bezoek vanaf 23 oktober 2020. Wat kan ik doen?
Je kan je gemaakte reservatie binnenkort online verplaatsen naar een andere datum (voor een bezoek tot en met 30 juni 2021). Het verplaatsen van je reservatie is gratis.

Ik heb een ticket gekocht in voorverkoop met een vervaldatum tot en met 15 januari 2021. Kan ik dit nog gebruiken?
Alle tickets met een beperkte geldigheid met een vervaldatum tot en met 15 januari 2021, kunnen ingeruild worden voor een bezoek aan Plopsaland De Panne tot en met 30 juni 2021. Je zal je bezoek wel op voorhand online moeten reserveren. Dat kan binnenkort online.

Ik heb nog een kortingsbon/voucher voor een ticket of abonnement met een vervaldatum in 2020, kan ik deze nog gebruiken?
U kunt uw kortingsbon of voucher voor een ticket of abonnement uitzonderlijk gebruiken tot en met 30 juni 2021.

Wat met mijn Plopsa-abonnement?
Je Plopsa-abonnement zal automatisch verlengd worden met het aantal dagen waarop het park gesloten was en waarop je abonnement geldig was. Deze dagen gaan in vanaf de heropeningsdatum. Je zal de nieuwe einddatum van je abonnement kunnen raadplegen in je profiel via plopsafuncard.be.

Wat met mijn Plopsa-abonnement via domiciliëring?
Je Plopsa-FunCard via domiciliëring zal vanaf 23 oktober 2020 opgeschort worden. Je zal in die periode geen betalingsverzoek(en) ontvangen.

Wij hebben een schoolreis/groepsbezoek gepland. Kan ik deze annuleren?
Groepsbezoeken kunnen steeds verplaatst worden van datum. U kan hiervoor contact opnemen via reservations@plopsa.be. Schoolreizen die plaatsvinden tijdens dit schooljaar kunnen kosteloos geannuleerd worden.