Vragen en antwoorden: tickets en jaarabonnementen

Ik heb een geldig ticket dat vervallen is tussen 13 maart 2020 en 7 mei 2021.
Alle tickets met een beperkte geldigheid die vervielen tussen 13 maart 2020 en 7 mei 2021 kunnen ingeruild worden voor een bezoek aan Plopsaland De Panne tot en met 31 december 2021. Je zal je bezoek wel op voorhand online moeten reserveren. Dat doe je hier.

Wat met mijn jaarabonnement voor Plopsaland De Panne?
Jaarabonnementen die geldig waren tijdens de sluitingsperiode van Plopsaland De Panne werden automatisch verlengd met het aantal sluitingsdagen die binnen de geldigheidsperiode van je jaarabonnement vielen. Deze dagen gaan in op 8 mei 2021. Je kan de nieuwe vervaldatum van je jaarabonnement terugvinden in je profielHulp nodig? Bekijk hier een video met alle instructies om de geldigheidsdatum van je jaarabonnement terug te vinden.

Heb je een jaarabonnement via domiciliëring? Dan werd je jaarabonnement van 23 oktober 2020 tot en met 7 mei 2021 opgeschort en hoefde je in die periode niet te betalen. Je jaarabonnement zal vanaf 8 mei 2021 automatisch weer geldig zijn en je zal vanaf dan ook opnieuw maandelijks een betaalverzoek ontvangen.

Vanaf 4 september moeten Plopsa-abonnees hun bezoek aan Plopsaland De Panne niet meer reserveren. Je kan als Plopsa-abonnee het park dus gewoon bezoeken met jouw abonnement en zonder reservatie. We voorzien altijd plaats voor abonnees!

Ik heb een abonnement inclusief parkeerabonnement. Blijft dit geldig?
Parkeerabonnementen blijven geldig. Je hoeft tijdens het reserveren dus geen parkeerticket te kopen.

Ik heb een voucher voor een abonnement (via bijvoorbeeld VakantieVeilingen, Groupon of Veepee). Kan ik mijn bezoek ook reserveren?
In dit geval is het niet nodig om je bezoek te reserveren. Begeef je op de dag waarop je het park wenst te bezoeken met de voucher naar de kassa om het abonnement te laten aanmaken. Aan de toegangscontrole geniet je op vertoon van het verkregen kassaticket van gegarandeerde toegang tot het park op diezelfde dag. We voorzien voldoende capaciteit hiervoor.

Ik heb een Lerarenkaart en zou hiermee graag een voordelige Plopsa-FunCard aankopen of verlengen. Kan ik mijn bezoek ook reserveren?
In dit geval is het niet nodig om je bezoek te reserveren. Op vertoon van je geldige Lerarenkaart aan de kassa kan je daar een voordelige Plopsa-FunCard aankopen of je bestaande abonnement verlengen. Op vertoon van het kasticket daarvan aan de toegangscontrole krijg je die dag toegang tot het park. We voorzien voldoende capaciteit hiervoor. Meer informatie over de voordelen voor leerkrachten en hun inwonende gezinsleden, vind je hier.

Kan ik tijdens de periode met coronamaatregelen gebruik maken van de korting met mijn Plopsa-jaarabonnement in andere pret- en dierenparken?
Ja, maar (nog) niet bij alle eerder gecommuniceerde pret- en dierenparken. Op deze pagina vind je een overzicht van pret- en dierenparken waar je momenteel gebruik kan maken van de korting op de toegangsprijs met je Plopsa-abonnement. Je zal ook dat bezoek vooraf moeten reserveren. Klik in het overzicht op het park voor de gewijzigde procedure om van de korting te kunnen genieten.

Kan ik met mijn abonnement van een ander pret- of dierenpark (niet-Plopsa) gebruik maken van de korting bij aankoop van tickets voor een Plopsa-park?
Ja, maar (nog) niet met alle abonnementen van de eerder gecommuniceerde pret- en dierenparken. Heb je een abonnement van één van de parken op deze pagina waarbij niet 'Tijdelijk niet geldig' staat, dan kan je gebruik maken van je abonnement om online te reserveren aan het voordeeltarief. Dat kan via de optie 'Ik heb nog geen tickets' en vervolgens 'Ik heb een abonnement van een partnerpark' doormiddel van een kortingscode die je kan terugvinden op de website van het park waarvoor je een abonnement hebt. Hulp nodig? Bekijk hier een video met alle instructies om je bezoek te reserveren.